OpłataDo 31 marcaDo 31 majaDo 5 wrześniaNa miejscu
Lekarze płacący składki członkowskie
PTNCH*
500,00 PLN 600,00 PLN 700,00 PLN 750,00 PLN
Lekarze niepłacący składek 600,00 PLN 700,00 PLN 800,00 PLN 850,00 PLN
Rezydenci 300,00 PLN 400,00 PLN 500,00 PLN 600,00 PLN
Pielęgniarki 200,00 PLN 250,00 PLN 300,00 PLN 350,00 PLN
Jeden dzień uczestnictwa 200,00 PLN 200,00 PLN 200,00 PLN 200,00 PLN
Pakiet fakultatywny 200,00 PLN 200,00 PLN 200,00 PLN 250,00 PLN
Osoba towarzysząca wraz z pakietem fakultatywnym 250,00 PLN 250,00 PLN 250,00 PLN 250,00 PLN


* weryfikacja będzie przy odbiorze materiałów zjazdowych na miejscu

UWAGA
firmy opłacające uczestnictwo lekarzy - do kwot podanych w tabeli muszą doliczyć 23% podatku VAT

***

Opłata rejestracyjna lekarzy i rezydentów obejmuje:

  • uczestnictwo w sesjach naukowych i wystawie firm,
  • uczestnictwo w uroczystości otwarcia i zamknięcia zjazdu,
  • materiały zjazdowe,
  • poczęstunki podczas przerw

***

Opłata rejestracyjna dla Pielęgniarek obejmuje:

  • uczestnictwo w sesjach naukowych,
  • uczestnictwo w uroczystości otwarcia i zamknięcia zjazdu,
  • poczęstunki podczas przerw,
  • materiały zjazdowe.

***

Opłata rejestracyjna dla osób towarzyszących obejmuje:

  • uczestnictwo w uroczystości otwarcia zjazdu oraz uprawnia do korzystania z poczęstunków - podczas przerw.
  • osoby towarzyszące nie otrzymują materiałów zjazdowych, nie mają wstępu na sesje wykładowe oraz wystawę firm.

***

W ramach opłaty za pakiet fakultatywny zapewniamy:

  • 7 września
    Wycieczka szlakiem Łodzi Filmowej
    Spotkanie Towarzyskie w EC1. Dojazd autokarami spod hotelu DoubleTree by Hilton

  • 8 września
    Zwiedzanie Toya Studio
    Uroczysty bankiet w Hali filmowej w Klubie Wytwórnia. Gwiazdą wieczoru będzie Blue Cafe

***

Opłatę rejestracyjną należy wpłacić na rachunek bankowy:

logo unisono duze
UNISONO Monika Wendorff
Ul. Wrześnieńska 4 lok. 8
91-051 Łódź

Nr. konta: 10 1140 2004 0000 3902 7555 6372

z dopiskiem:
"imię i nazwisko uczestnictwo + (opcjonalnie) osoba towarzysząca + pakiet fakultatywny"

***

Z dniem 26.03.2014 roku zostały wprowadzone następujące opłaty za wysyłkę faktur:

wysyłka e-mailem - 0,00 PLN
list zwykły polecony - 5,50 PLN

***

Rezygnacja:

Pisemną rezygnację z udziału w Zjeździe prosimy zgłosić na adres organizatora lub mailem na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

W przypadku rezygnacji, uczestnikowi przysługuje zwrot opłaty rejestracyjnej pomniejszony o koszty manipulacyjne:

  • rezygnacja zgłoszona od momentu wpłaty do 30 dni przed Konferencją — koszty manipulacyjne wynoszą 10%
  • rezygnacja zgłoszona od 29 do 15 dni przed Konferencją — koszty manipulacyjne wynoszą 35%
  • rezygnacja zgłoszona 14 dni przed Konferencją — uczestnikowi nie przysługuje zwrot kosztów.

Patronaty

logo prezydentlogo wojewodalogo lumlogo pielegniarki

Partnerzy